piątek, 18 marca 2016

Mój pierwszy raz #1





Cześć i czołem.
Przedstawiam pierwszy post z serii #mójpierwszyraz  który będzie dotyczył różnych "pierwszych razów" więc nie sugerujcie się aż tak tytułem.

Pierwszy pościk "Made in china" czyli nic innego jak moje pierwsze zakupy na AlliEexpres. Czy mój pierwszy zakupowy raz na tej stronce to same




Bubble czy perełki ?
Sam oceń 


Dla tych co jeszcze nigdy tam nie zamawiali krótka instrukcja:

Zakładasz konto. Przeszukujesz serwis w poszukiwaniu perełek w sam raz dla siebie.
Sprawdzasz opinie koniecznie te ze zdjęciami (Feedback).
Decydujesz się.
Kupujesz.
Płacisz poprzez serwis przelewy24.pl na który Cię automatycznie przekierowywują (przelicza kwotę na złotówki) , a stamtąd na twoje konto bankowe.
No i teraz czekamy aż paczuszka przyjdzie.



Koniecznie nagrywaj proces otwierania paczki  w razie gdyby przyszedł Ci bubel a nie perełka! Wtedy łatwiej o reklamacje i zwrot pieniędzy.



Pierwsza porcja moich Alliexpresowych łupów to okulary przeciwsłoneczne. Których nigdy za wiele. Zgodzicie się dziewczyny prawda? Już nie zanudzam tylko łapcie zdjęcia






Alliexpress photo:                          Real photo: 

Zamówione: 18.02.16
Odebrałam paczkę: 17.03.16
CENA1,47$ - 5,88zł
LINK do aukcji




Alliexpress photo:                          Real photo: 
Zamówione: 18.02.16
Odebrałam paczkę: 15.03.16
CENA: 1,43 $ -5.72 zł
LINK do aukcji





Jedne z nich już niedługo będą do zgarnięcia u mnie na blogu w małym konkursie więc lajkujcie FACEBOOK żeby być na bieżąco ! (potrzeba 150 lajków minimum żeby się odbył) 
A oddam jedne z nich mojej czytelniczke bo po prostu nie pasują do mojego kształtu twarzy :)








      Alliexpress photo:                          Real photo: 

Zamówione: 18.02.16
Odebrałam paczkę: 10.03.16
 CENA: $1.40 x 6
LINK do aukcji
*niestety wiecej zdjec z aukcji nie zdążyłam ściagnąc a już jest nieaktywna :) Ale wierzcie mi na słowo że wszystkie są dokładnie takie same a moje zdjęcia niestety nie oddają realnego koloru :(










Jedne z tych aviatorek  również będą do wygrania w konkursie bo jeden kolor przyszedł podwójnie. A jaki to narazie zostanie tajemnicą. Więc lajkujcie FACEBOOK żeby być na bieżąco ! (potrzeba 150 lajków minimum żeby się odbył) 
Wy zadecydujecie które z okularów będą do wygrania jako pierwsze !





Podsumowując zakupy uważam za jak najbardziej udane i napewno jeszcze coś zamówie. Ba! Czekam na pewne kolejne perełki jak już wspominałam na samym początku posta więc już niedługo bizuteria i nie tylko!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!
Odwiedzam blogi każdego z was jeśli zostawiacie po sobie ślad w komentarzach!

Jeśli twój komentarz się nie pojawił oznacza to że przekroczył pewien poziom który nie jest akceptowany na tym blogu. Akceptuje tylko konstruktywną krytykę a nie żadne hejty!

PODOBNE POSTY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...