sobota, 18 lutego 2017

Made in china #2


No i się doczekaliście kolejnych zakupów prosto z Chin na aliexpress. Tym razem perełki na mój telefon który potrzebował odświeżenia. Ja mam model Samsung Galaxy Grand Prime i na mój oba casy pasują idealnie.






Pierwszy który zamówiłam to obudowę PIKACHU.
Identyczna jak na zdjęciach na aukcji z resztą sami możecie zobaczyć.
Cena w Polsce powalająca bo najtańsze jakie znalazłam to 50zł i w górę.

aliexpress:                   real photo: 
Zamówione: 31.01.2017
Odebrałam paczkę: 15.02.2017
Cena: $2.95 - ok 11.97 PLN
LINK do aukcji 



Drugi to obudowa w kształcie PROSIACZKA z Kubusia Puchatka.
Uszka są chowane, obudowa super trzyma, chodź jest dość masywna.
Jeśli chodzi o cenę na polskim rynku to podobnie jak ten wyżej.


aliexpress:                   real photo: 

Zamówione: 31.01.2017
Odebrałam paczkę: 15.02.2017
Cena: $3.19- 13,38 PLN
LINK do aukcji 





W nawiązaniu do linka podanego do posta wyżej OGŁASZAM KONKURS
gdzie do wygrania okulary z tego posta.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!
Odwiedzam blogi każdego z was jeśli zostawiacie po sobie ślad w komentarzach!

Jeśli twój komentarz się nie pojawił oznacza to że przekroczył pewien poziom który nie jest akceptowany na tym blogu. Akceptuje tylko konstruktywną krytykę a nie żadne hejty!

PODOBNE POSTY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...